Merhabalar kızlar, daha önce esenler kadın doğum hastanesine hiç gitmedim, 37 haftalık hamileyim, 6 şubat için randevu almıştım ama hatırlatma mesajı gelmediği için bende 7 şubat diye hatırladığım için gidemedim, Beyza Kılıçlıydı doktorun adı, gitsem muayene eder mi? Bilen var mı? 🙏🏻