Smyrbl Kızlar ilk gebeliğim. 38+3 deyim Su gelmeden Sancı gelir mi yalancı sancımı tam emin olamıyorum karnımdaki kasılmamı bilmiyorum nişanında gelip gelmediğini bilmiyorum 🤷♀️
Seliiiiiiiiin Smyrbl bende bekleyeyim Çünkü aynı durumdayız 38+4teyiz 2 gun hastanede yqttim düzenli sancidan dolayı Ama Nisan ve su gelmesi yok henüz
mmihri Smyrbl olabilir kişiden kişiye sancı yada suyun önce gelmesi değişiyor. Kasılmalarınızı dakika tutun 1 dakikadan uzun sürüyor ve aralıkları düzenliyse doğumunuz başlamış olabilir.
Smyrbl Seliiiiiiiiin aynen bende 😂 Nst de hafif sancılar çıktı ama ben hissetmediğim için serum takıp yollamışlardı 2 gün denedik bu şekilde
Yazmelegi_ Smyrbl sanci gelir tabi ki benim belimden kasiklarima vuran sancılar vardı 10 dk da bir geliyordu, bide bebek.surekli toplanıyodu bu şekilde takip yapin
Ayse_Tfkc Bende 37+3 üm benmde 1 saattir sancim var sırtımda vuruyor acaba gercek sanci mi bilemiyorum biraz daha beklicem gecmezse doktoruma yazicam