İnşallah güzel ilerler sizinde süreciniz . Bende rezerv vs hiç bir net sorun yoktu . Ama hala süreç içerisinde olduğum için net bi şey diyemiyorum tabi , beta nın ilerlemesine göre süreç gelişecek ve tecrübe olacak bakalım , 19 eylülde transfer oldum , 30 eylülde pozitif gördüm dahaca , beta 2 gün sonra %75 arttı . Doktor %65 üstünü normal sayılır dedi ama yarın yine kan vereceğim , inşallah 2 katına çıkar değerimiz 🌸💕