Tulayy1 o tozu bende içmiştim doktor enfeksiyon var ama çok çok az dedi tozu içtikten sonra tekrar kan verdiğimde enfeksiyon çıkmadı ve beyaz sarı akıntı normal dedi doktorum zaten koku ve kaşıntı olmadığı için bir sorun yok şuan için rahat olsun her hamilede var bu akıntı