Kızlar selam, çarşamba kese randevum var devlete gitcem önce ama direkt keseyi görmek için geldim mi demem lazım yani çok tecrübesizim bu konuda inanın ne diyeceğimi bilmiyorum doktora. Birde diğer kontroller için özele gitmiştim ama doktoru bilmediğim için süreci tam bilemedim 🤦🏻♀️🫢