CerenKim canım bende onu kullanıyorum bana da öyle gelmişti ama şuan 33 haftalık oldum hiç çatlağım olmadı iç bacağıma sürmüyodum orda var mesela 🥺 yani çok iyi o aslında ve şuan bitmek üzere diye yanına incia jel aldım lierac a göre bayağı yağlı geliyo ama bi ondan bi ondan devam ediyorum 3 haftadır gayet iyi gidiyor yanına o tarz bişey alabilirsin sende şimdiden bence