Kızlar selam 31 haftalık hamileyim 13ünde kontrolümüz var nstye bağlayacak doktorum büyük ihtimalle çünkü bu haftalarda başlıyormuş ara ara sancım oluyor ama anında geçiyor fazla sıkıştırmıyor araştırdım son aylarda normal deniyor nst de bu haftadayken sancı çıkarsa ne olur napılır çok merak ediyorum yatış falan verilme ihtimali olur mu?