Benim aşılamalarda bu durumda doktor süreci uzatır ve sadece tek yumurtanın kalmasını sağlardı, diğerlerinin çatlaması için. Biz aşılamada tek yumurta isteriz sağlıklı olan bu şekilde demişti. Ama zaten aşılamanın tutması bile çok zor. Umarım sizde başarılı olur