Cheryy1 Bebegime biberon almak istiyorum ama hangisini alicam bilemedim 0+ akışı olan mi yoksa 1+ mı neye gore karar veriyoruz ? Bebegim 1 aylık hangisini almalıyım 0+ kac aya kadar kullaniliyor bi yardim ederseniz sevinirim ☺️
Hatceninblog Cheryy1 1m+ olamı alacaksın canım 3 numara oluyo yanı yavaş akış , 3 aya geçşnce 3m+ olanı alacaksın 4 nımara oluyo yani orta akış , 6 aylık olunca da 6m+ olanı alacaksın 5 numara yani hızlı akış , internete yaz orda tablo var
xAnneyiMx Cheryy1 biberonun geldiği emzik yenidogan için hızlı akış geliyormus bende gecen tiktokta birinden gördüm. Biberonun emziğibin uzerinde 1 numara yazıyormus. Ayri emzik siparis etmeniz lazim 0+ olan.
ctakkk Ben aldım doğumdan önce 0 aylık olanı ama hiçç gerek yokmuş bence doğumdan sonra ihtiyacın olursa ona göre aldırabilirsin
Nzbgln Cheryy1 aslında internette yazıyor ben bu konuda bilinçsizdim satıcıda bana 1aydan itibaren kullanılabilir demişti numarası olduğunu dahi bilmiyordum resmen bebeğim çekemiyordu çünkü iki aylık bebeğe 3 numara satmışlar Allah kabul etmesin. Neyse sıfır numara var mı bilmiyorum ama varsa o uygun olandır yoksa 1 numara
Cheryy1 Nzbgln valla okadar arastirdim ama hicbisi anlamadım o yuzden burda kullanan varsa sorayım dedim 125 ml de 0+ yaziyor 260 ml de 1+ yazıyor
Aseka Cheryy1 0m -1m şeklinde yazıyor bu rakamlar aya tekabül ediyor. Rakamın yanındaki damlalar da süt akışını ifade ediyor misal 1süt damlası boyalı yavaş akışlı
Aseka Cheryy1 meme reddi olmasın diye kendi sütünüzün akışına en yakın olanı tercih edin. Mantıken 2 evet
Yogurtlupilav Cheryy1 evet 2 damla olanı alın en başta, şu an meme reddine sebep olmasın çünkü daha alışma aşamasında bebek. Kullanımı çok uzun ömürlü olmayacak ama 1-2 ay içinde 1 numara da alacaksınız 😊
Bedk56 Bende 1 aylık bebeğime 0 numara aldım çok güzel rahatlıkla içebiliyor mamayı daha önce başka marka vardı evde idarelik kullanayım dedim bebeğimin boğaznda kalıyordu o kadar hızlı akıyormus ki Philips baya iyi