Kelebekkkk34 Total testesteron 0.39 Troid peroksidaz antikorları anti TPO 140.9 Kızlar çok mu yüksek anlayan yardımcı olabilir mi lütfen
deletedmom43191 Kelebekkkk34 tiroit olanı bende yaptırmıştım 0 ile 34 arası referans aralığı yani 0 dan 34 e kadar normal fakat sizin 140 çok aşırı fazla yani
elifbsraaa1 Üstteki düşük alttaki çok yüksek çıkmış canım. Tiroidlerle alakalı bir problem olabilir diğer hormonlara da bakılmalı. TSH, Serbest T3, Serbest T4 vs.
Kelebekkkk34 elifbsraaa1 evet tsh geçen ay 5.1 çıktı doktor 1 aylık ilaç verdi tekrar gel dedi bende bırakıp bugün tekrar gittim düşmüştü ilacı bırakınca 8.29 olmuş bugün çıkmış . Serbest t3 3.1 Serbest t4 12.8
elifbsraaa1 Canım ben pek bilmiyorum ama araştırdım şimdi hipotiroid olabilir yazıyordu. Tekrardan doktorun ilacın dozuna karar vermeli diye düşünüyorum. Birde bunlar var mı serbest testosteron, LH, FSH, prolaktin ve DHEA-S ?
Kelebekkkk34 elifbsraaa1 evet canım onlar normal prolaktinim yüksekti bide ilaç kullandım düştü bugün bunlara bakıldı işte
elifbsraaa1 Kelebekkkk34 biraz düşük ama alttaki baya yüksek tabi. Benimde Prolaktin yüksekliğim var sürekli olarak kullandım bu ay ilacı 😊
Kelebekkkk34 elifbsraaa1 boyum 1.66 kilom 61 canım Pcos var bende maalesef o yüzden hormonlar karman çorman 😀
Kelebekkkk34 deletedmom43191 nedeni ne biliyor musunuz acaba troitin fazla olmasına çok şaşırdım çünkü 3-4 ay önce baktırdığımda gayet normaldi anlayamıyorum