Gulnarty Kizlar selam 39 haftada olanlar varmi acaba durumlar nasil? Kasik agrisi,bem agrisi varmi sizde bende tık yok sadece ara sira kasik agrim oluyo baska durum yok kiz bebek bekliyorum acaba ne zaman gelicek bebişlerimiz🤗
Yarenn24 Gulnarty 40+1 oldum bende kız bebek bekliyorum 🥰 sancım yok gelen giden hiçbirşey yok bakalım beklemedeyiz 🤣
mmihri Gulnarty 39+1 le burdayım ne aancı ne kasılma hiç bişey yok. İlk kızımda 42 de auni sancıyla doğmuştu sanırım ben kendiliğinden doğuramıyorum diyorum artık 🤦🏼♀️
2minnakannesi0 Gulnarty 39+3 olduk bazen bel ağrım bazen adet ağrısı gibi ağrım oluyor ama o kadar oglan cocugu gelecek ama gelemedi bi türlü ilk oğlumda 38+6 da gelmişti bunun gelesi yok galiba içeri rahat 😂 doktorum da 41.haftaya kadar bekleriz dedi benim o kadar gücüm yok 🤷♀️
MelekAvci 38+6 oldum yarın 39 olacağım sırt ağrısı beni bitiriyor, kız olacak inşallah 🥰 kasık ağrısı da yaşıyorum otururken kalkarken yatarken bakalım ne zaman gelecek bebiş