Kızlar 13hafta 4günlük hamileyim. Dün ve bugün şeffaf, beyazımsı akıntım oldu. Ama daha önce hiç böyle olmamıştı. Yoğun geldi. Ama başka hiçbir şikayetim yok (kaşıntı vb.) Bir sorun yoktur değil mi? Normal bir durum mu? Zamanla artacak mı, azalacak mı? Bu ilk gebeliğim. Hiç tecrübem olmadığı için bilmiyorum. Size danışmak istedim.