Cicegimmmm Kızlar yeni gebeyim belim kasığım arada da bacagıms agrı vuruyo bugun stresli bir gündü notmslde agrım yoktu birden oldu bebege birsey olur mu stresten agrisi olsn oldu mu yada ilk haftalarda boyle sıralı sğrı yaşayan var mı
Ozlemx Cicegimmmm Canım bende 4 haftalık hamileyim benimde kasıklarımda ve belimde ağrı var normalmiş sanırım
Cicegimmmm Ozlemx bende ara ara oluyo sanki adet olucakmisim gibi ama beyazimsi akintim oluyo korkuyorum boyle olunca ilk gebeligim kimyasal oldu aynisi olur mu diye