Kızlar Merhabalar ben 33 haftadayım ve doğum yaklaştı, Anne sütü veremeyeceğim ilaç kullanmam gerek. Onun dışında ne yapmam lazım Aptamil devam sütü vermeyi düşünüyorum ama arada bir su versem mi illa şekerli su ver diyenler var ve yeni doğumş bebekler için çay varmış karnı ağırmaması için onu ver diyenler var valla ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardım edin