Aysegul5858 Merhabalar yeni gördüm. Hangi doktora gittiniz acaba ? Memnun kaldınız mı hastaneden Gulsbaby
DENIZ_55 Aysegul5858 evet çok memnunum 1 sezeryan oldum geçen sene harika geçti suan tekrar hamileyim 33+5 haftalıgim gine orda düşünüyorum doktorum murat hakana aydın
holaa Omü de doğum yapan var mı kızlar normal doğuma hocalar giriyor mu? Benim doktorum doç perinatolog özel muayene oluyorum acaba sezaryene mi gidiyorlar bilgisi olan?