Yenianne92 Doktor bugun bi avuc dolusu kan ve idrar testi istedi. Size de yapilmis miydi acaba bunlar ne icindir. 9. Haftamin icindeyim bu arada. Doktor ac karnina istedi ama ben calistigim icin ve ogleden once gidemeyecegim icin tok yaptirdim insallah sorun olmaz bilgisi olan var mi
Cnsmrc Yenianne92 aç olarak tahlil istemesinin sebebi genelde şekere bakmak için oluyor diye biliyorum. Doktorunuzu durumunuzdan haberdar edin eğer açken istiyorsa yanlış sonuç almamak için aç karınla tekrarlamak daha doğru olur..
AZehraa Yenianne92 enfeksiyon var mı diye bakıyor idrarda kan da da kızamıkçık antikoru var mı yok mu daha önce geçirmiş misin? Toksoplazma var mı yok mu vs guatr olabilir mi vs onlara bakıyorlar.
Yenianne92 AZehraa tesekkur ederim devlete gittigim icin cok ayrintili sormadim doktor da anlatmadi zaten bilgilendirme icin sagolun :)