Mevsimsel gecikme normal, doktor da zaten sakin ol demiş. Gebelik ihtimali düşük ama kesin değil, yumurtlama olup olmadığını bilemeyiz. Eğer bebek istiyorsan düzenli ilişki olabilir ama şart değil. Bir hafta daha bekle, stres yapma, vücut kendini toparlar❤️