Kızlar gebeliğim üç gün gecikti ama vücudumu tanıyorum hiç ama hiç gecikmezdi. Ya da bir gün önce olurdu şimdi aşırı düşünceliyim. İdrarda negatif çıktı bu sabah yaptım ama bazen doğru çıkmıyormuş. Böyle başına gelen oldu mu gecikse de hamile olduğunu sadece kan da öğrenen ? Kan vermeye gideceğim ama gereksiz evham mı yapıyorum . 3 gün. Gecikmesi az gelebilir size ama Benım asla gecikmezdi. En son geciktiğinde ilk çocuğuma hamileydim