LadyX Şöyle bir süreç geçirdim, İlk gebe olduğumu öğrendim. Kan testleri vererek betamı takip ettim. Beta değerlerim düzensiz ve artış düşüş ilerliyordu. Doktora gittiğimde kanama alanı olduğunu, kese görünmediğini söylediler. Lekelenmelerim olduğu için acile gitmiştim oradaki doktor kimyasal gebelik olduğunu kanama şeklinde düşeceğini söylediler. Eve gittim ama nasıl ağrı çekiyorum doğum ağrısıyla birebirmiş. Birden bir şey düştüğünü hissettim meğersem keseymiş. Keseyi aldım hastaneye götürdüm ve doktora içimde kalmış mı diye kontrol etmesini istedim. Doktor temizlendiğini, gerçekten bebek kesesi olduğunu, kanamadan görünmediğini söyledi. Aradan 1 hafta geçti ve çok şiddetli ağrıyla acile gittiğimde iç kanaması geçirdiğimi öğrendim. 3 ünite kan takviyesi yapıldı. Sol tüpüm alındı. Süreç çok uzun aslında 3 tane hastane gezdim ve kimse ilgilenmedi. 1 özel, 2 devlet hastanesi. Ölümden dönmüşüm doktorun deyişiyle