Merhaba kızlar 7 şubatta adet olmam lazımdı olmadım normalde cylo progynova ilacını kullanıyorum bittiğinin 4. Günü adet olurdum. Bu ay klomen kullandım 4 kutu ve hala devam ediyorum 4. Kutu yarın bitmek üzere adet gecikmesinin 4. Günündeyim bugün adet olacakmışım gibi hep ağrım oldu sonra geçti ama olamadım hala bir şey yok. Klomen adet gecikmesi yapar mı? Cumartesi test yaptım silik çizgi çıktı nimo gebelik testiydi yanlış sonuc veriyor yorumlarını okuyup çöpe attım bidaha test yapmadım bekliyorum çarşamba günü doktoruma gideceğim.