YouAreMySunshine Hafta anneleri bebekleriniz ne sıklıkla hareket ediyor, düzenli saatleri var mı, hareketleri kuvvetli mi? Kıyaslamak doğru değil her bebek kendine özgü biliyorum ama düşünmeden edemiyorum. Bizimki hiç düzenli hareket etmiyor günde 3-4 kere ancak onlarda kuvvetli hareketler değil hala pıtırtılar bazen bebek hareketi mi ondan bile emin olamıyorum. Siz neler yaşıyorsunuz öğrenmek istedim
eefkk YouAreMySunshine ben 21+2yim aynı haftada değiliz ama benim bebeğimde sizin bahsettiğiniz gibi gün içinde en fazla 4-5 defa hafif pıtpıtlar şeklinde bence daha küçük oldukları için zamanla düzene girerler💓🙏🏻
Gzemmsvr YouAreMySunshine bende 23. Haftadayim yemek yedikten sonra akşamları yatarken baya tekme atıyor kendini hissettiriyor karnımı yukarı doğru baya kaldırıyor düzenli bi saat araligi yok ama açken de oynuyor 😀
okuyananneeeee YouAreMySunshine ben 23. Haftadayım 2. Gebeliğim ve aşırı hareket ediyor benim ki. İnanın bazen çok can acıtıyor. Kaç kilo ile gebe kaldıysanız o etki ediyormuş hislerinizi. Ben 53 kg ile hamile kaldım şuan 1,5 kg falan aldım doktor zayıf olduğun için şiddetini hissediyorsun demişti
2bebek-41 YouAreMySunshine normal. Hareket ediyordur aslında sen her hareketi hissetmiyorsundu bende ilkte öyleydim 23-24 lerde çok daha net ve düzenli hissedersin..şuan 2. Bebek benim 20+4 teyim 2 haftadır net hissediyorum yemek sonrası ve geceleri özellikle
Minyonannecik okuyananneeeee 23+4 benimde aşırı hareketli bazen can acıtıyor vurduğu yer geriliyor normal mi ya benim ilk gebeligim doktor randevuma daha var
YouAreMySunshine okuyananneeeee Kilo ile alakalı olabilir gerçekten siz söyleyince düşündüm. Kilolu hamile kalmadım ama riskli gebelik olduğu için uzun bir süre yattım ve hızlı kilo aldım maalesef ve bulantım olmadı aksine ben çok iştahlıydım iyi yedim🥲 teşekkür ederim bilgilendirme için böyle düşününce içim rahatladı biraz
gezentianne YouAreMySunshine 23+3 üm sabah kahvaltı hazırlarken hareket editor acaba açlıktan mı diyorum🤣 Bir de gece sırtüstü uzandıgımda 23.00 gibi hareketleniyor.Gün içwrisinde hissetmiyorum
okuyananneeeee YouAreMySunshine benim göbeğim hiç yoktu ilk aylarda da iştahsızlık vardı 17. Hafta da falan hissediyordum ama bu haftalarda daha hareketli ama aynı haftalarda görümcem de sizin gibi hissetmediğini bir kaç kere hissettiğini söylemişti doktor göbüşten dolayı demiş 😅 içiniz rahat olsun kilo alınır verilir sağlıkla afiyetle vaktinde kucağınıza alın inşallah 🩷
YouAreMySunshine okuyananneeeee Çok sağolun moral oldunuz bana 💐 inşallah hepimiz sağlıkla vaktinle kavuşalım 💕
Ebrubyy Merhaba bende tam anlamıyla hissetmedim henüz 22+6 olduk. Kızlar dündendir karnım sertleşti ve geçmedi sabahta öyle uyandım sert ve büyüktü karnım şişkindi siz bu gibi durumla karşılaştınız mı
YouAreMySunshine Ebrubyy Sabahları uyandığımda ve akşam yemekten sonra benimde sertleşiyor yatarken geri eski haline dönüyor. Hiç aralıksız sert olduğu olmadı ama devam ederse doktorunuza danışın bence