Gozdeugur sağlıklı besleniyorum. Doktor tuzu şekeri abartma tansiyon yükselmesin, bebeği besleyen damarda direnç var dedi. Bebeğe yararlı her şeyi yiyorum muz olsun ceviz ev yoğurdu günlük süt, sebze be mutlaka et. Sadece abur cubur, tatlı ve hamurişi yemiyorum. Ekmek de yiyorum bir dilim yemeklerde. Bakalım sürdürebilirsem inşallah ben de bebeğim de bu süreci sağlıklı bitiririz 💓