kalbiyolojikanne Ben 8 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Ertesi gün duramayıp gittim kan verdim değerim 2 çıktı negatif dedim programı falan sildim. Sonra göğüslerimde bi büyüme hassasiyet hissettim ama hiç aklıma gebelik gelmedi. Meğersem hamileymişim 🤗 benim ilk göğüslerim değişti yani. Durup durup ay bunlar bi büyüdü diyordum 🙈