Kızlar bugün rutin kontorl icin doktora gitmiştim hiç suyum ağrım sızım yok. 34+5 kilosu da 2,500 çıktı. fakat nst de sancım cıktı. Hiç hissetmemişimGece karın ağrılarım oluyordu ama herkes normal diyordu. Bugün doktor ciğer geliştirici yaptı yarın da 2. Dozu olacağım. Biraz baş ağrısı yaptı. Umarım 37-38 haftalığı görür bebek😔 sizler bu durumu yaşadınız mı ciğer geliştirici aldıktan sonra doğum ne zaman sonra oldu? Bebek durmuyor gelmek istiyor umarım durur