agustosboceklerim2 Bandırma Özel Royal Hastanesi’nde normal doğum yapanlar yok mu merak ediyorum özel hastanede normal doğum nasıl ilerliyor bilgi almak istiyorum
Buse_Mete agustosboceklerim2 royalde normal doğum bekleyip sezaryen oldular bende royalde tedavi görüyorum Ahmet beye takipli hastayım şafak beyde iyi
Eksenturktsc Royalde doğum yapan arkadaşlarım var fakat hepsi sezaryen doğum yaptılar.. Emre Merter Mart a gidiyorum ben 11. Haftadayım
agustosboceklerim2 Buse_Mete normal doğumu bekleyip sezeryan oldular derken tam açabilir misiniz acaba