Kızlar merhaba 6 gün geciktim
3 gün önce de çok az bir kan geldi ama kırmızıydı ve parça şeklinde geldi normalde kahverengi olur diyorlar
testler negatif çıkıyordu az önce yaptım silik çizgi çıktı laboquik kan verme konusunda çok hayal kırıklığı yaşadım korkuyorum ☹️