Nurdanmeric şu anda en önemli şey miniği sağlıcakla kucağınıza almanız, doğum şeklinden asla korkmayın, benim doğum hikayemi okuyun duvarımda size motive olsun 😄 suyum gelmişti, 8cm açılma ile acil sezaryene alınmış birisi olaraktan 😅 insan o an sancılarla baş edemiyor, bide bebeğim aşağı inemediği için o kadar zorlanmışım, kendi sancımla doğuramadım, neyse dedim bebeğim sağlıkla dünyaya gelsinde gerisi önemli değil 🥲 ve sezaryenim aşırı rahattı, ilk günden ayaklandım, bütün misafirlerimi kendim karşıladım, bebeğimle kendim ilgilendim, müthişti 🥰