Kızlar sabahta post açtım çok merak ediyorum benden başka var mı. Doktorum adetin 3. Günü rahim filmi çekilmemi istedi yarın gideceğim ama ilk kez duyuyorum. Doktor da prof yanlış bir şey yapmaz diye düşünüyorum güveniyorum ama başka çektiren var mı acaba ?