Baharoloji dilannzeng 3380 di biri 37+5 te diğeri de 37+1 de 3210 du o günde doğdular zaten :) ben ileriki haftaları göremiyorum genelde
Gizem1992 dilannzeng 36+2 haftalık gittim 3 kg du. 37+2 de yine gideceğim yani cuma günü yazarım buraya 😊 sizin nasıl ?
dilannzeng Gizem1992 bende bugün gittim canım 37+1 im 3330 gram dedi 🥹🧚♂️ haftaya yatışım var zaten sezeryan olacağım 👐🏻
dilannzeng Sza98 ay benimde çarşamba yatışım perşembe doğumum var 😂 Allahım sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏🙏
Rozzzzaa dilannzeng 37+1 de 3350 civarıydı zaten o günü suyum geldi bebek de geldi ama kilosu 3100 du doğdugunda