Turuncukadin kubyus yok kadın doğum doktoru yapıyor o testi. Hastaneye göre değişiyor eczaneden alma durumu da. Benim gittiğim hastanede eczaneden istediler ben de 50 gr limonlu bir içecek aldım eczaneden 50 tlye
Busecan kubyus Benim gittiğim hastanede kendileri verdi özel hastane ama neye göre değişiyor bilmiyorum
myangelson kubyus sağlık ocaginiz ile iletişime geçin eğer yapılıyorsa onlar size söyler hangi mg içeceği alacağınızı. Bazı yerlerde yapılmıyor çünkü. Ben hastanede yaptırdım kontrole gittiğimde belki yapılır diye 12 den sonra birşey yiyip içmemiştim öyle olunca yaptılar
glos_lin2007 Ben devlette yaptırdım,araştırma hastanesinde. Hastaneye gittim direkt doktoruma orda şeker yüklemesi yaptılar. Sağlık ocağıyla bi alakası olmadan. Burda ilk defa yorumlarda gördüm dışardan alındığını. Bana ordan verdiler öyle içtim