Aselfik Kızlar bakar mısınız? Geçen hafta kontrolden geldim her şey normaldi 18+3 oldum iki gündür sağ bel ağrısı ve ateş basması var bu durumu yaşananlar var mı?
Mucize_02 Aselfik bende yaşıyorum canım. 15 haftalıkken başladı . Bacaklarıma vuruyor yani oturup agrıdan agladıgımı bilirim. Kontrole gittiğimde , sağ böbreğim de sorun vardı ondan kaynaklıymış.
Azer Aselfik olmaz mı 19 haftalık oldum hala basıyor en çok yemek yerken Afakanlar basıyor hiç terlemezdim bide acayip terlemeye başladım,bugünde karnım ve belim ağrımaya başladı sanırım Buda normal doktora ne desem normal diyor😂
Yazar Evet canım maalesef bende yaşadım şuna da 23+2yim ara ara oluyor bel ağrısı ateş basması da çok oluyor en çok da geceleri çok terliyorum