Anniskoo1 Merhabalar 4 aylık hamileyim eşime geçen hafta dava açtım çekişmeli hamile olduğum için yoksulluk nafakası talep ettim acaba ne zaman bağlanır bilgisi olan var mı
byk0606 Bildiğim kadarıyla şartları sağlıyorsanız dava bitince nafaka almaya başlayabilirsiniz. Dava sürecinde yoksulluk nafakası ödenmez. Mahkeme süresinde nafaka almak istiyorsanız tedbir nafakası başvurusu yapmanız gerekir.
byk0606 Anniskoo1 hakim nafakaya ihtiyacınız olduğuna karar verdiği an başlatılır. Avukatınız gerekli evrakları iletmiştir, ona da sorarsanız daha sağlıklı bilgi alırsınız.