Meryem345 benim ilk gebeliğimde düşük oldu düşük olduktan sonra doktorum test yaptırdı. Kan pıhtılaşması olduğu ortaya çıktı öyle olunca coraspirin kullanmaya başladım. Hamile kaldım çok şükür şuan 39 haftalık hamileyim. Hamile kaldıktan sonrada oksapar iğneye başladık aynı zamanda coraspirin kullandım. Kanaman lekelenme olursa dedi coraspirin kullanmayı bırak demişti kahve lekelenmem olunca hemen msj attım kendisine sadece oksaparla devam ettik halende kullanmaktayım.