Kızlar ben biraz erken öğrendim gebeliği şu an 4+2 deyim regl günümde öğrendim 3+6 ydık ilk ay testini yaptırdığımda hdl ve demirim düşük tsh ise 4,21 ben ay sonunu beklemeyi düşünüyordum doktora gitmek için hem kese hem kalp atışı ama szce daha mı erken gideyim hiç böyle olan var mı