Doktorumun önerisiyle ben sağlık ocağında yaptırdım hem sürekli koldan kan aldırmak zorunda kalmadım hem evim yakın olduğum için boşlukta eve gidip dinlendim hastanede bekleme süresi yorucu oluyor diye isterseniz sizde doktorunuza danışıp sağlık ocağında yaptırabilirsiniz