kızlar selam, 24 haftalık gebeyim yaklaşık 1 aydır 4000 lik oksapar kullanıyorum pıhtılaşma değeri yüksek çıktığı için. bu zamana kadar hiç aksatmadan kullandım akşamları 8 gibi yapıyordum ama dün unuttum gece 12 de aklıma geldi hemen yaptım. bir şey olur mu ve bugün hangi saatten devam etmeliyim sizce