Çok fazla abartmaya gerek yok bence bende sizin gibiydim ilk gebeliğim her şey yanımda olsun temizliyim güzel güzel fazla fazla koyayım dedim ama hepsini eve geri getirdim 😬 normal doğum için konuşabilirim, 3 pijama götürmüştüm kendime 1 tanesini kullandım, bebeğe 4 takım koymuştum 2 tanesini kullandım. Fazla fazla çorap, yelek, iç çamaşırı, emzirme sütyeni, emzirme atleti koydum sadece 1 er tane kullandım. Biberon, emzik, süt sağma makinası, gögüs ucu kremleri hiç birini kullanmadım. Ama tabi ki benim hastanede kalma gibi bi durumum olmadı hemen ertesi gün öğlen bile olmadan çıktım. Aksi durumlar için tedbir almak isterseniz koyabilirsiniz bende kullanmam ama daha fazla kalmam gerekebilir diye temiz temiz kalsın koyayım demiştim ☺️