Hanımlar merhaba 8+2 haftalık hamileyim geçen hafta pazartesi ilk defa doktora gittim doktorum 7 haftalık demişti 2 gün oynuyor sata göre bugün devlette vardı randevum hadi dedim gideyim görüneyim şükür bebeğim iyiymiş sadece doktor 6+4 haftalık dedi kafam karıştı boydan boya ölçümü özeldeki doktordan farklı sanki anlayamadım buraya atsam anlayan çıkar mı acaba şaşırdım öyle söyleyince kendi doktoruma 3 hafta var daha pimpiriklenmek de istemedim sonuçta iyi konuştu kalp atışı çok şükür iyiymiş kanama alanı da yok dedi bi haftası az ölçümden fark edebilir mi ?