Brgmde Doktor için rahat olcaksa yatıralım dedi ben azaldı swnki dedim ama tekmeleri vwr yani Açken yok
EsK07 Brgmde Biz de 38 e girdik iki gündür hareketleri baya azalmış durumda sadece arada kaburgamı itiyor. Ne için yatıralım dedi doktorunuz
Brgmde EsK07 yatırayım demedi istersen dedi ben hareket azaldı swnki diyiince İlk normal ddi risklimi diyince takip gerektirir eskisi gibi değlse dedi