Smyye1B 7+6 haftaligim geçen hafta duyamamistik biraz üzülmüştüm bugün şükürler olsun duyduk minigimin kalbini☺️ Bu arada keseden cinsiyet tahmini yapabilen var mı 🫣🌸
momkrm19 Smyye1B hayırlı olsun darısı başıma 💕 ben kıza benzettim ama sadece örnek ramzi teorisi resimleriyle karşılaştrıp tahmin ediyorum tecrübeli arkadaşlar baksın 😁
Smyye1B Gizem1504 İlk bebeğimi 6 haftanın içinde duymuştum bu sefer duyulmayinca biraz üzüldük açıkçası ☺️
Smyye1B momkrm19 Onceligimiz sağlıklı olması ama gönlümüzden kız olsun diye geçmiyor değil bir erkek evladımız var 🫣😅 İnşallah sizde sağlıcakla duyarsiniz 🌸🌸
Gizem1504 Smyye1B olsun en azından içiniz rahat etmiştir bende kızımda 6 haftalıkken duymuştum her hamilelik farklı ☺️