PapatiA Anonim_kullaniciiiii ben ilk hamıleliğimde adete göre 3haftalıkken şüphelendim ve kanda çıktı bidaha şüphem var beklemedeyım 😀
Ayshababy Anonim_kullaniciiiii yumurtlama testi yapıyordum yumurtlamadan 8 gün sonra yenide yumurtlama testlerini takip etim koyulaşmaya başlayınca hamilelik testinede başladım ama negatifti yumurtlamadan 10 gün sonra çok silik çizgiyle öğrendim ama belirti hiç yoktu bide grip olmuştum 3+4 ögrendim
Kur Anonim_kullaniciiiii çok şeffaf bir akıntı vardı böyle uzayan ordan şüphelendim elimde sadece ovülasyon testleri vardı onunla yaptım adetime iki gün olmasına rağmen iki çizgide çok koyu çıkınca normal test alıp pozitifi gördüm 🫶🏼
deletedmom43191 Anonim_kullaniciiiii 3 gebeligimde de hiç belirti olmadı ilkinde kistim tekrarladı diye gecikme ile doktora gittim oğlumu öğrendim ikincide 2 hafta falan gecikme vardi test yaptım çıktı 3 uncude 3 4 hafta gecikmem vardı test yaptım çıktı 😅😅😅 ama 3 üncü de baya aya soka uğramıştık hatta üçüncü kocam o test yanlıştır ben bisey yapmadım nasıl bebek olsun falan demişti 😅😅😅😅😅😅😅😅
PapatiA Anonim_kullaniciiiii adet takviminden günleri takıp edıyordum son bır hafta boyuncada kasıkta bı batma gibi bı ağrı gibi değişik birşey oluyordu başka hiç bısey yoktu
Anonim_kullaniciiiii PapatiA reglime 6 gün kaldı hiç hamilelik belirtim yok yani nasıl desemm regl olucam gibi ağrılar başladı dün çok fena belim ağrıdı eyilip duramlyordum bide değişik rüyalar gebelik falan görüyorum zaten regl olucam belli😅göğüşlerimde farklıkık falanda yok
Melisafurkann Ayshababy bunu görünce banada umut oldunuz 🌸 hiç belirtim yok bugün yumurtlamamın 7.günü geçen aylarda bir sürü belirti bulmuştum kendimde ama şimdi bulamıyorum kendimi avutacak belirtim yok 😂
patili_kiz90 Bel ağrısı çok net belirtiydi.. Eğilip doğrulamadım bıçak gibi saplanıyordu. Ama gebeliğe yormadım ben hiç. Adetim 3 gün gecikince pozitifi görmüştüm.
Anonim_kullaniciiiii patili_kiz90 benimde dün belim öyle ağrıdı kaç gündü öyle bu gün ağrı yok dün nefesim daralıyordu ağrıdan oturunca eğilince ağrıdı ama başka belrtm yok kesin regl belirtisi 😔😔😔 zaten hamile olsam yemeklere karşı koku hassasiyetim oluşurdu
monica50 adetime 6 gün varken gece yatağıma uzandım yüz üstü yatıyordum içime bi his geldi sanki yüz üstü yatmamalıyım gibi. hiç belirtim de yoktu tabi, sabah uyanınca test yaptım pozitif çıktı 🥰 (6. hissim kuvvetlidir)
Anonim_kullaniciiiii deletedmom43191 valla hamileğsem bile belirtim yok bazen kadınların çoğu göğüş hassasiyeti mide bulantısı yaşar hiçbir şey yok bende monica50 bende geçen sefer elimi karnıma koyup dayanmıştım öylesine ayak üstünde sanki karnım hamile gibi şiş geldi bana milıetin içinde karnıma dokunuyordum qarip😂ama regli bekliyorum
Anonim_kullaniciiiii Kur bunları şimdide yaşıyorum ama kafam karışık geçen ayda böyle oldum sonra regl oldum😂
Birbenbirbebek Anonim_kullaniciiiii korunuyorduk biz baya baya hemde kendimizce 😂 bir pazar uyandık. Allahım bir uykum geliyor olduğum yerde pat uyuyorum ekmek almaya eşimle oğlum gidiyor o ara bile pat kafam gidip uyuyorum . Akşam oldu eşime ben heralde hamileyim dedim . Saçmalama onu nerden çıkarttın yani öyle bir imkan var mı yorulmuşsundur dedi bende doğru diyip kafamdan attım ertesi gün oldu içime şüphe düştü değilimdir ama ben bir test alayım dedim ama o testi o kadar emin yapıyorum ki yoktur diye anam anında kıpkırmızı bir çizgii 🥹 24 haftalık suan 🥰
Anonim_kullaniciiiii Birbenbirbebek canım tebrik ederim bende öyle testte kıpkırmızı çizgi görsem.keşke( ama test yapmicam
deletedmom43191 Anonim_kullaniciiiii dediğim gibi bende de hiç olmadı bebek hareket etmese hamileyim bile demem
Aysgullllll Korunmuyorsan testi erken yapıyosun biliosun zaten ya hamilesindir ya değilsindir ben korunmayı bıraktığım ay 4 hafta sonra test yaptım ve pozitif çıktı daha hiç belirti yoktu o yüzden belirti başlamadan öğrendim😂
Anonim_kullaniciiiii Aysgullllll hiç korunmadık bebeğinmiz yok şu an çok istiyorum geçen ay psikolojikmi ne hamileyim kesin diyodum uykum geliyordu öğümem oluyordu ki bunu kendim yapıyordum psikilojik işte. Regl oldum sonrasnda😔