Benim ilk cocugum yasıyor ondan sonra arka arkaya 4 kaybim oldu . 17,16 kalp durmasi 9 hafta bos gebelik bunlardan sonra genetik test yaptirdim hafif yatkinlik cikti 4. Kaybımda kan sulandirici kullanmistim . 21. Haftada akım kaybı basladi gelisim geriligi yuksek tansiyon ters akım ile 26. Haftada acil sezeryan oldum 1. Saat yasadi sadece vefat etti . Benim size sorum gitmedigim yer kalmadı hematoloji dahiliye kardiyoloji nefroloji genetik bolumu kadın dogum perinatoloji ve hicbir sorun bulamadılar doktorlar tibben birseyin yok diyorlar ve ben tekrar anne olmak istiyorum ama ne yapmam gerektigini bilmiyorum nolur bana bir akıl verin şunu yapmissin dediginiz birsey varmı ????