Tasya Merhaba zararlı diyen doktor da duydum değil diyen de bence doktorunuza danışın en doğru cevabı o verir ☺️ Sadece bi yerde görmüştüm doğum sırasında nabız için parmağa cihaz takılıyor sanırım ojesiz istiyorlar o yüzden en azından işaret parmağı için yine de yanıltmayayım sizi