ebruca52 Kızlar lökositim 12, ayrıca idrar da kan gözüküyormuş. Genel durumumda hiçbir sıkıntı yok. 9+1 iz şuanda.. Yarın doktor için randevu aldım. Riskli gebelik geçiriyorum progestan kullanıyorum. Yine de antibiyotik verir mi sizce?
Eylul41 ebruca52 tek kullanimlik toz ilac verir. Antiniyotik vermez bu degere gore. Yani benim perintaloji doktorlarim 18 de bile vermediler en son 63 oldu verildi
Kubraaa04 ebruca52 iki defa başıma geldi kan yoktu ama. Tek kullanımlık şase verdiler kullandım her gün iç çamaşırımı değiştirip günde 2 litre su içip ve doktor izniyle nioli yağı kullandım iç çamaşırıma bu sayede kurtuldum çok geçmiş olsun 💐
Tuba5252 ebruca52 ben Progestan kullanıyorum artı olarak lökosit 11 eritrosit 13 cktı antıbıyotık verdi
Parilti007 Eğer gerekiyorsa verebilir doktorunuz durumunuza bakar. Öyle bir durumda kullanmamak daha tehlikeli zaten korkmayın doktorunuza güvenin
_sekerportakali Bana da enfeksiyon var diyip tek kullanımlık toz yazdı doktorum antibiyotik vermezler sanmıyorum ağır grip olunca bile verdikleri tek şey parol tablet
Yolcu_26 Bende de var idrarda hafif kan bende hiç geçmiyor neden anlamıyorum artık sinirimi bozmaya başladı ben de tek kullanımlık toz içtim ama bir ise yaramadı bunun için ayrı ürolojiye gitmeyi düşünüyorum doğumdan sorna
_sekerportakali Yolcu_26 fitil kullanmadan geçmiyor canım benim kullanmadığım ilaç kalmadı gebelik öncesi fitilden sonra düzeldi biraz tam geçmese de idare edebiliyorum
Minyonannecik _sekerportakali hangi fitili kullandınız bende bi tane kullandım iyi gelmişti bir ay oldu tekrarladı galba
_sekerportakali Minyonannecik inanın hatırlamıyorum 5 ay önce kullanmıştım şekli üçgene benziyordu sadece onu hatırlıyorum