Kızlar 17+4 günlüğüm ama sırt ağrılarım çok bazen karnımda ağrıyor ilk gebeliğim de hiç böyle şeyler yaşamamıştım çok rahattı ama bu sefer çok yorgunum bitkinim çok halsizim bu sırt ağrısı bı zaman sonra vücudum da bı ağırlık yapıyor sanki o an yatmazsam bayılacakmış gibi oluyorum kilo da almadım daha bebeğimde bende sağlıklıyız bir sorun yok ama bu sırt ağrısı çok kötü bir yolunu bulan benim gibi aynı bu şekilde olan biri var mı ben korkuyorum da biraz neden bu kadar fazla diye