Hatice1405 Seyma8672 ben hiç bi testi yaptırmadım doktorum ikizlerde yanlış çıkabiliyor demişti şeker yüklemesi vs de yaptırmadım şuan 28+3. Haftadayız
TwinsAndBeren Seyma8672 ikili test önermedi doktorum yanlış çıktığı için, şeker yüklemesi ve detaylı ultrason yaptırdım
Parilti007 Hayır doktorum yanlış yönlendirdiğini söyledi tarama testlerinin ikizlerde. Önermedi ve yaptırmadım
Ozlemerikci543450 Bana da ikili üçlü doğru olmuyor dedi fetal DNA önerdi ama ben yaptırıp yaptırmamakta kararsızım 12 hafta civarında yapılıyor yanlış bilmiyorsam çift yumurta ikizi benimde
Parilti007 Hatice1405 bizde de perinatolog doktorum ve normal doktorum şeker yüklemesi yaptırmayacağım sana dedi ben de yaptırmadım o yüzden 🤷🏻♀️ normalde karşı değilim ama öyle diyince ben de onları dinledim. Tetanoz boğmaca difteri 3lü aşıyı da bugün vurundum daha. 30+0
Faysispicey İkili tarama yerine Fetal DNA testi ve perinatolojide detaylı ultrason öneriyor doktorlar bebeklerde genetik hastalık vs var ise bu şekilde öğrenebiliyorsunuz
Faysispicey Faysispicey ben 13. Haftamdayım 12. De kan verdim Fetal DNA için bugün de detaylı ultrasona girdim devlet hastanesinde.