Eşimle benim hep kilomuz değişken hep alıyoruz veriyoruz ama cogunluk kilolu. Özellikle eşim kilo aldıgı için sprem kalitesi düşük.kızıma hamile kalmadan test vermişti. Bir daha vermedik 6 yıl oldu. Benim pek sorun yok 5 kılo fazlam var. Kızımı kilo verince hamile kalmıştım. Hatta olmasaydı aşılama deneyecekken hamile kaldım. Sonra ikinci yanlış yerleşim. 3. De boş gebelik kalitesiz di bence veya hastalıklı oluyormış ve vucut atıyor yanlış yerleşim veya boş oluyor.