Kızlar 10 marta sezeryan tarihi aldık.
Doğum öncesi genel temizliği bu hafta sonu yaptırsam yani 15/16 Şubat gibi… camlar, kapılar, perdeler, koltuklar yıkanır, beyaz eşyalar çekilir… Doğuma girmeden önceki bir iki günde tekrar yardımcı alırım (aradan 10/12 gün geçmiş olacak) bu seferde perdeleri yıkamaz ama yine bi camlar silinir dolap içlerinin tozu alınır son kez dip köşe süpürülüp silinmiş olur.
Kararsızım iki kere mi yardımcı alıcam diyorum, ama tamamen son haftaya bırakmaya da gönlüm razı olmuyor. Kendim çok ağırlaştım. Süpürdüysem vileda yapamıyorum, toz aldıysam süpüremiyırum. Kızımın ayağı kırıldı 10 gündür raporlu bi 10 gün daha evde 10 yaşında onun ödevleriyle vs ilgileniyorum. Sadece günlük işlerimi yapabiliyorum şuan, sık sık robotu açıyorum.
Bu hafta sonu 36 haftalık olmuş olucam. Bi 36 da alıp birde doğuma girmeden bir iki gün önce almış olucam. Sizce ne yapmalı