Goncaelfida46 Sevgili anneler merhaba ben 32 haftalık hamileyim 2.gebeligim ilk doğumumu 2 yıl önce sezeryanla yaptım şimdi son 3-4 gündür sezeryan yerim ağrıyor bunu yaşayan var mı varsa sonuç ne oldu bilgi verir misiniz
Gizen Goncaelfida46 bugün sabah bende aynı sekildeyim ağrı ve acı vardı burda okuduğum kadarıyla bebek büyüdükçe karın geriliyor oyuzden de olabilir