Kızlar reglim 3 gün gecikti önceden test pozitif çıktı bugün kan verdim beta 156 çıktı , keseyi de doktor gördüm dedi çok küçük dedi 3 mm dedi bir hap verdi düşük olmaması için , normalde 400-500 olması lazım şu an senin dedi bu şekilde bi durum yaşadınız mı hiç ?